Ογκρέσα !!!!

Καλησπέρα!!!!!
Εδώ είμαι και πάλι.. το τρέξιμο καλά κρατεί!!! 

Βρέθηκα στην Αθήνα για ακόμα ένα σούπερ σεμινάριο με την αγαπημένη μου Μισιρλού.. βρήκα πάλι τις αγαπημένες μου καλλιτέχνιδες..!!! Δεν με πτοούν τα χιλιόμετρα και η κούραση αφού περνάω τόσο όμορφα, και κάθε φορά φεύγω "σοφότερη"!!!!!

Η γυμναστική μου όπως πάντα είναι στο προσκήνιο... τα αγαπημένα μου λουλούδια ανθίζουν... και βέβαια ξεκίνησα και τα μπανάκια.. 

Κάπως έτσι έχει η καθημερινότητά μου.. Μέσα σε όλα αυτά διάβασα βιβλία και πήγα σε παρουσιάσεις αγαπημένων συγγραφέων.. για αυτά θα σας πω στην επόμενη ανάρτηση αναλυτικά..

Σήμερα θα σας πω για την Ογκρέσα του αγαπημένου μου Κώστα Κρομμύδα.

Ο τίτλος και μόνο με εξιτάρισε... το άγνωστο μου κέντρισε το ενδιαφέρον όσο τίποτε... 
κρασάκι, κεράκια, ησυχία και ξεκινάω την βουτιά στις σελίδες του... δεν χρειάστηκε πολύ για να τελειώσει.. ένα βράδυ και ένα μεσημέρι στην παραλία!!!

Ένα βιβλίο που χαράκτηκε βαθιά μέσα στο μυαλό μου.. στις σκέψεις μου.. στην καρδιά μου..

Πρόκειται για μία ιστορία με ανατροπές.. πάθη.. αγάπη.. και πολλά πολλά ακόμα.. Στο οπισθόφυλλο διαβάζω "αγάπη και μίσος. Ζωή και θάνατος. Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος που στριφογυρίζει απειλητικά στον αέρα. Ποια θα επικρατήσει?

Πρόκειται για μία γυναίκα που θα καταφέρει να κάνει την ανατροπή, και από τον βέβαιο θάνατο θα βρεθεί στα ουράνια με εισιτήριο την αγάπη και το πάθος της για ζωή.. 
Για έναν άντρα που απλά θα ακολουθήσει τα ένστικτά του με όποιο τίμημα ...
Για ένα παιδί που το παρελθόν του, θα σηματοδοτήσει με τον πιο σκληρό τρόπο το μέλλον του..

Ένα βιβλίο που μιλάει για αγάπη, για φιλία, για έρωτα, και μίσος... Γραμμένο έτσι που να σε καθηλώνει.. να θέλεις κι άλλο.. να ρουφάς τις λέξεις μία μία χωρίς να έχεις καμία πλέον επαφή με το περιβάλλον.. τρυπώνεις στις σελίδες του και γίνεσαι ένα με τους ήρωες.. αναπνέεις τις ανάσες τους.. η καρδιά σου χτυπά στους δικούς τους ρυθμούς... θυμώνεις , χαμογελάς.. κλαις!!! ένα βιβλίο , 481 σελίδες.. που όταν τελειώσουν, θέλεις κι άλλο.. που οι ήρωες του στριφογυρνούν για καιρό ακόμα στο μυαλό σου.. που νομίζεις ότι η ογκρέσα είναι δίπλα σου!!!!

Αποφεύγω να σας πω για την ιστορία γιατί φοβάμαι μήπως προδώσω έστω και στο ελάχιστο την μαγεία της βουτιάς στις σελίδες του!!!!
Πιστεύω ότι αξίζει αυτό το "μακροβούτι".. αξίζει να το διαβάσετε... 

σας φιλώ γλυκά και ζαχαρένια!!!!

οπισθόφυλλο: Ο Γιάννης, ένας άντρας πεινασμένος για τη ζωή, θα γνωρίσει την Κατερίνα, μια γυναίκα που μέσα της τα ένστικτα μάχονται με τη λογική. Ένα τυχαίο τηλεφώνημα θα θέσει τον τροχό της τύχης σε κίνηση και θα τους παρασύρει σε μια πρωτόγονη και άγρια ένωση. Την ίδια ώρα, ο Μάνος, κατατρεγμένος από εφιαλτικές αναμνήσεις, σκορπά το θάνατο παλεύοντας να σκοτώσει τον εφιάλτη του διαταραγμένου του μυαλού.
Τρεις ήρωες, που μέσα από πολλά παιχνίδια της μοίρας θα καταλάβουν ότι είναι δεσμώτες της ίδιας τους της ζωής, θα αναζητήσουν τη λύτρωση χαράσσοντας ο καθένας το δικό του μονοπάτι μέχρι που οι δρόμοι τους θα διασταυρωθούν, και τότε η αλήθεια θα έρθει στο φως. Οι συνέπειες θα είναι ολέθριες. Στη μέση η Κατερίνα, η ογκρέσα*, αποφασισμένη να απελευθερώσει το δράκο από μέσα της και να αψηφήσει τα πάντα σε μια απελπισμένη προσπάθεια να γεμίσει τα κενά στην ψυχή και στο κορμί της. 
Αγάπη και μίσος. Ζωή και θάνατος. Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος που στριφογυρίζει απειλητικά στον αέρα. Ποια θα επικρατήσει; 
*Μυθική μορφή. Μυστηριακή γυναίκα με ακαταμάχητο έως επικίνδυνο ερωτισμό. Υποδηλώνει τη μοιραία, τη γυναίκα πλανεύτρα. Αναφέρεται και ως γυναίκα δράκαινα.

Σχόλια

  1. Απ΄όλα έχει η καθημερινότητά σου Χαρά σύρε-έλα Πάτρα Αθήνα,μπανάκια αλλά το βιβλίο αυτό το έχω βάλει στο μάτι και της Ιουστίνης Φραγκούλη !!!!Φιλιά κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο πίνακάς σου μου αρέσει πάρα πολύ!!!
    Όσο για το βιβλίο, με τέτοια περιγραφή που μας έκανες δεν βλέπω την ώρα να το διαβάσω. Πρέπει να είναι πολύ ενδιαφέρον!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εγώ εχω ακουσει πολύ καλα λογια για αυτό το βιβλίο Ζαχαρούλα μου...και τωρα με την δική σου προτροπή θα το ψαξω...να έχεις ενα όμορφο και χαρούμενο καλοκαιρακι ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις